Není velkým překvapením, že italská značka Gucci a americký výrobce outdoorového oblečení The North Face tvoří mocné duo. Obě jsou posledních několik let oblíbenými artikly u módních nadšenců. Gucci se svým kreativním ředitelem a vizionářem Alessandrem Michelem, který naprosto překopal její základy a nastolil novou éru eklektického maximalismu. Nikdo nekombinuje vzory, potisky a textury lépe. 

Naproti tomu The North Face byl sice původně malý obchůdek s horolezeckým vybavením, který v San Francisku založil v roce 1966 Douglas Tompkins, postupně se však z lyžařských svahů a horolezeckých expedicí na Mount Everest dostala značka i na Instagramy newyorských raperů. A přes ně až na ramena topmodelek. 

Tak se v jedné kolekci potkaly plisované sukně a péřovky (mimochodem dlouhodobě nejprodávanější produkt TNF), lakýrky a teplé vlněné ponožky, pestrobarevné květinové patterny a multifunkční batohy s velkými kapsami. Prim hraje v kolaboraci také společné logo. To, které nosí už od roku 1971 The North Face, upomíná žulový masiv Half Dome v Yosemitském národním parku, který je nejvyšší skalní stěnou na světě. Tentokrát je doplněno zeleno-červeno-zelenou trikolorou Gucci a společně zdobí péřové bundy, prošívané kabáty i batohy, všechny inspirované designy a střihy z archivu TNF.

Celá kampaň je inspirovaná barevnými 70. léty, dobou, kdy The North Face z kalifornského Berkeley vysílá do světa technické outdoorové oblečení pro pionýry a později i kempinkové vybavení pro objevitele z řad smrtelníků. Ti se však v kampani vydávají tentokrát ne do Yosemit, ale do malebných italských Alp. Na nohou trekingové boty z kůže zpevněné masivní podrážkou Goodyear, na sobě flanelové i nylonové vesty či kombinézu jako vystřiženou z lesklých retro magazínů. Všechny kousky jsou vyrobeny z udržitelných materiálů – obě firmy si v duchu zodpovědné politiky zakládají na produktech, které vydrží po generace.