"Kruh se uzavřel," napsala Ósakaová na Twitter. Poprvé koupila mamince kabelku Louis Vuitton, když jí bylo šestnáct, a od té doby se z toho stala tradice. Teď se stala ambasadorkou nejpopulárnější módní značky současnosti.
"Kromě tenisu je mou největší vášní móda; a v této oblasti neexistuje větší ikona než značka Louis Vuitton," prohlásila 23letá tenistka v tiskovém prohlášení.
Dcera haitského otce a japonské matky je trojnásobnou grandslamovou šampionkou, byla i světovou jedničkou. Loni byla jmenována sportovní osobností roku podle Sports Illustrated, magazín Forbes ji vyhlásil nejlépe vydělávající sportovkyní světa s příjmy zhruba 37,4 milionu dolarů, což byl historický rekord v ženském sportu. Je ambasadrkou Nike, Nissan či hodinek Citizen.
A nebojí se vyjadřovat své názory. Tvrdě se postavila proti rasismu a sociální nespravedlnosti v rámci loni hlasitého hnutí Black Lives Matter. Po zápasech na US Open si na roušky dávala jména černošských obětí násilí.
Jako ambasadorka módního domu se poprvé objeví v módní kampani na sezonu jaro/léto 2021, jejímž autorem je umělecký ředitel dámských kolekcí Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière.
"Je mi ctí spolupracovat s Nicolasem – je návrhářem, kterého velmi obdivuji, a navíc nás spojuje láska k japonské kultuře a stylu. Být globální ambasadorkou této značky je pro mě splněným snem," prohlásila Ósakaová.
A Ghesquière jí komplimenty vrátil: "Naomi je výjimečná žena, která skvěle reprezentuje svou generaci a zároveň je i výborným vzorem pro každého. Její kariéra a přesvědčení jsou inspirující. Cítím k Naomi respekt, stále zůstává věrna
sama sobě a neslevuje ze svých hodnot."