Obtížné podmínky. Všudypřítomná opatření. Nebezpečná pandemie. A přece se ani ve složitých okolnostech loňského roku nezastavil technologický vývoj v Preciosa Components. "Naši lidé byli skutečně nezastavitelní. Unstoppable," pochvaluje si Jan Štiller, šéf obchodu a marketingu Preciosa Components.

Právě Unstoppable je název kampaně křišťálových novinek na jaro a léto 2022. V jejím rámci představuje společnost  dvě nové barvy, limecicle a carribean sea, a inovovanou křišťálovou síť s potiskem.  

Novinky definovali sami zákazníci ještě v době předcovidové. Obchodní tým Preciosy zjišťoval během schůzek po celém světě od módních hráčů, co jim na trhu chybí. Právě limetkově žlutozelená limecicle a elektrizující modrá caribbean sea se staly jasným favoritem naprosté většiny z nich.

"Míchání barev je jednou ze specialit Preciosy. Některé barvy mají i osmnáct různých receptur a vyvinout novou zabere i půl roku," vysvětluje Jan Štiller.

Finální receptury nových barev vznikaly ve složitých podmínkách celosvětových covidových opatření. Čerpají z trvalé snahy o udržitelnost a ohleduplnost k životnímu prostředí a doplňují portfolio šatonových růží Preciosy. Rozšiřují ho na 60 barev doplněných o desítky variant povrchových dekorů.

Myšlenka udržitelnosti a také podpora diverzity a fair play se prolíná i všemi vizuály kampaně. Ta pozitivním a hravým způsobem odkazuje k tomu, že zastavit kohokoliv z nás mohou jen naše vlastní obavy či předsudky. Proto kampaň dostala jméno Unstoppable, nezastavitelný. Novinky se představují v retro fashion story z dílny předních českých módních profesionálů.

Na doprovodných fotkách a videu, které míchají vizualitu sedmdesátých let s prvky hi-tech a sportovní módy, pracoval tým vedený českou fotografkou žijící a tvořící v Londýně Eliškou Sky Kyselkovou a scénografem Markem Cpinem. O styling kampaně se postaral Honza Pokorný, který využil výhradně mladé české a slovenské designéry a kousky z dílny Preciosa Design Labu. Pracoval s modely nominandů na ceny Czech Grand Design Zuzany Kubíčkové či Jana Černého, kteří s Preciosou intenzivně spolupracují, doplněné i o slovenskou slow fashion hvězdu Damson nebo Vandu Janda. 

Speciálně pro kampaň Unstoppable vznikly i kotníčkové tenisky Unbroken Addiction a plavky a sandálky Plove.